Rabu, Mac 30, 2011

SEMINAR PEMIKIRAN TUN DR. MAHATHIR

TARIKH :
08 FEBRUARI 2011

TEMPAT :
DEWAN 2020, KANGAR

AKTIVITI :

Dengan kerjasama Institut Pemikiran Tun Dr. Mahathir , Universiti Utara Malaysia dengan Universiti Malaysia Perlis telah menganjurkan Seminar Pemikiran Tun Dr. Mahathir pada 8hb Mac 2011 bertempat di Dewan 2020, Kangar.
Seminar ini diadakan sempena Istiadat Konvokesyen Khas UniMAP 2011 bagi menganugerahkan Ijazah Kehormat kepada mantan Perdana Menteri ke 4, Y.A. Bhg. Tun Dr. Mahathir Mohamad & Y.A. Bhg. Tun Dr. Siti Hasmah pada 17 Mac 2011 sekaligus mencipta sejarah tersendiri kepada Universiti Malaysia Perlis.
Seminar yang dijalin dengan kerjasama yayasan Kepimpinan Perdana adalah sebagai menghargai idea dan sumbangan beliau sepanjang menjawat jawatan Perdana Menteri.
Antara isi kandungan yang di sampaikan sepanjang seminar sehari ini adalah mengenali dan memahami aspirasi perjuangan Tun Dr. Mahathir sebelum, semasa dan selepas menerajui Negara. Selain itu, seminar ini adalah untuk menghargai jasa & pengorbanan Tun Dr. Mahathir dalam merencanakan Negara sehingga mencapai wajah Wawasan 2020.

Tiada ulasan: